woensdag 20 augustus 2008

Het dagelijkse gespreksonderwerp...

"Hé , zijn jullie nog niet weg ?"
"Nee, we zijn er nog."
"Maar jullie zouden toch al weg zijn ?"
"Ja , dat was inderdaad eerst de planning , maar we hebben het visum nog niet."
"Wanneer gaan jullie dan ?"
"Dat weten we pas als we het visum hebben....."
enzovoort , enzovoort.....

Dit is het gesprekje wat we de laatste weken dagelijks voeren , overal waar we komen.
In de winkel , op school , in de stad , op het werk , onderweg worden we zelfs aangehouden , enz.
Steeds moeten we weer verklaren hoe het er voor staat ...
We kunnen bijna een bordje voorhangen met tekst en uitleg ;-)
Maar aan de andere kant is het natuurlijk prettig dát de mensen met ons meeleven !
En zij weten niet hoe vaak we het verhaal die dag al hebben afgestoken.
Dus elke keer weer beantwoorden we geduldig alle vragen , en elke keer wensen zij ons veel succes met alles. En dat kunnen we best gebruiken...

Dus ook al worden we soms heel moe van alle vragen ,
toch zijn we dankbaar dat iedereen zo met ons meeleeft !!!
Dus blijf gerust vragen...;-)

2 opmerkingen:

Astrid Klomp zei

Hey Daniëlle, ik las net dat jullie nog niet zijn vertrokken. Ik kan je helemaal begrijpen met alle vragen, vooral als je zelf graag antwoord zou willen hebben op die vraag van waarom. Hoe gaat het verder met jullie? Ik ben van het zomer in Hong Kong en China geweest. Dat was echt fantastisch. Nog een land om me voor in te zetten... Ik zou wel echt weer een keer terug willen. Het allerbeste en ik zal een dezer dagen ook maar eens updaten op mijn blogg...

Anoniem zei

zijn jullie nu nog niet weg?
wanneer gaan jullie dan? :P

pa