woensdag 1 april 2009

Verjaardagsvisite...

Stefan heeft een gezellige dag gehad !
De dag begon rustig , omdat de kinderen niet met de bus hoeften.
Daarom konden ze een uur langer blijven liggen.
Dat was kado 1 , die door allemaal erg werd gewaardeerd .
Om half 8 kwamen Theo en ik uit de stal om de kado's te geven ;
waaronder de basket...
Deze wordt aan de betonnen muur gehangen op de maisplaat.
Dat is de plek waar de kinderen vaak voetballen of 1-wieleren en binnenkort dus ook basketballen.
Theo ging daarna weer verder met melken en ik bracht de kinderen naar school.



Op school heeft Stefan op schuimpjes getrakteerd die hij gister en eergister zelf had gebakken.
En direct uit school , zat er al visite...
Ook Jamie was meegekomen uit school.


Het was heerlijk weer dus konden de kinderen lekker buiten spelen.
's Avonds hebben we lekker taco's gegeten....hmmmm...
Al met al een gezellige dag !

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Stefan,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, voor jou de eerste in Amerika.Ik heb gisteravond een poging gedaan je een berichtje te sturen, maar ik wist niet hoe ik deze moest verzenden ( slim he?), en het was al te laat om hulp te vragen. Ik heb Maaike gevraagd hoe het moet ( de woordverificatie had ik niet ingevuld) en nu hoop ik dat het lukt. Je hebt volgens mij wel een leuke verjaardag gehad. Fijn! Ben je goed in basketbal? Volgens mij word je al een echte Amerikaan, maar dat is ook de bedoeling,he? Lukt het een beetje met de taal? en praten jullie thuis lekker runerwolds of juist niet.
Genoeg gevraagd; zeg nog heel veel goeds gewenst voor het komende jaar voor jou en alle amerikaanse ten Hoevertjes. Doe ze de groeten van Henk en Alie en de anderen uut Roke ( Radewijk)