vrijdag 8 mei 2009

Harm Jan en Jorien

Vandaag trouwen Harm Jan en Jorien.
(De reden dat Theo en Gerben in NL zijn)
We kregen als schoonzussen de eerste foto op gestuurd , door de fotograaf (mijn broer Ruben)
Maar die foto houden we lekker nog even voor onszelf.
Als je ze wilt zien , moet je vanavond maar naar de kerkdienst of receptie ;-)
Vanmiddag (bij jullie avond) willen ze proberen via skype een webcam aan te zetten
zodat wij ook een gedeelte van het gebeuren mee kunnen krijgen.
We zijn benieuwd...
In ieder geval hopen we dat het (vooral voor HJ en J) een hele geslaagde dag wordt !

Hoe gaat het hier verder ?...
We redden ons goed , zo zonder de mannen.
Er zijn nog geen dingen voor gevallen die we niet aankonden.
Julie en ik maken het gewoon gezellig...
's middags eet ik bij haar en Ian , en 's avonds eten zij bij ons.
Dat vinden de kinderen ook erg gezellig.
Maar we tellen de nachtjes af tot het eindelijk zondag is...
...en Julie en Ian zullen nog iets langer moeten tellen...
Dinsdagavond hadden we Jamie en z'n moeder uitgenodigd voor het eten.
Vandaag mag Liesbeth een nachtje bij Teaghan logeren
Vanmiddag moet ik Theo vertegenwoordigen op school.
Anna gaat met haar klas met alle vaders uit vissen...
en als je vader niet kan dan moet je oom of opa maar komen...
Maar aangezien dat een beetje moeilijk gaat probeer ik maar heen te gaan ,
tussen de bedrijven door.(Ik had de "Mother's tea time" door alle drukte gemist)
En zo hebben we van alles te doen.

Geen opmerkingen: