vrijdag 12 juni 2009

Viool les

Sinds dinsdag heeft Liesbeth elke dag viool les.
Dit is drie weken achter elkaar.
(Na de vakantie wordt het wekelijks)
En elke les blijf ik om mee te kijken hoe het moet,
omdat ik al heel lang dit ook graag wil leren.
En Liesbeth wilde mij alles wel leren wat zij leerde.
Blijkbaar viel de lerares mijn interesse op , want gister vroeg ze of ik mee wilde spelen.
Ik dacht dat ze een grapje maakte , maar ze meende het !
Ik kreeg een van haar violen te leen , en mag hem thuis hebben om te oefenen !
En tijdens de les mag ik ook mee doen !
(De muziek lessen zijn hier gratis op school , je hoeft alleen een instrument te huren of te kopen...)
Dus nu staan Liesbeth en ik samen viool te spelen.
We vinden het allebei erg leuk !
En Theo en de andere kinderen proberen het ook.


2 opmerkingen:

Ralph Hamberg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ralph Hamberg zei

Leuk dat je samen les krijgt en kunt oefenen :-)
Wanneer hebben jullie een uitvoering ;-)?!

Ralph