maandag 29 november 2010

Dankbaar

Afgelopen donderdag was het Thanksgiving.
We waren uitgenodigd bij de familie Whitney,
ze zijn buren 1,5 mijl naar het zuiden en gaan bij ons naar de kerk.
We werden "gewoon" opgenomen in hun familie-Thanksgiving-viering !
Erg bijzonder !
De meiden rijden samen de schoolbus en zijn vriendinnen en het bijzondere was dat hun
2 weken jonge broertje net de dag ervoor uit het ziekenhuis thuis was gekomen.
Het was erg gezellig en de kinderen hadden lol toen ze achter de vierwieler werden rondgetrokken op een oude moterkap !
Stefan rolde als eerste van het kleed en mocht later zelf rondrijden.
Ze kwamen pikzwart binnen maar erg voldaan ;-)


Het is de gewoonte dat ze voor het eten de kring rondgaan.
Iedereen moet iets opnoemen waar je dankbaar voor bent.
Wij hebben erg veel om dankbaar voor te zijn.
We zijn oa dankbaar voor de vele vrienden die we hier in onze 2 jaar al hebben gevonden.


Vandaag mocht ik mijn verjaardag vieren.
En ik ben overweldigd door allemaal verrassingen van lieve vrienden en familie !
Het begon vanmorgen al toen ik om 7 uur (!!!) de kalfjes voerde.
Ineens stonden daar twee vriendinnen die helemaal uit het dorp naar de boerderij waren gekomen.
Ze brachten mij heerlijke koffie en thee om mij een fijne verjaardag te wensen.
En dat terwijl zij zelf 7 en 4 kinderen hebben om klaar te maken voor school !!!
Zo lief !!!
Later op de dag werd ik gebeld dat er een bestelling voor mij klaar stond bij de kadowinkel...
Ze zeiden dat er een boodschap bij was die zij niet konden lezen.
Zeer nieuwsgierig ging ik die kant op...
...het bleek een grote, heerlijk ruikende bos bloemen te zijn namens de hele familie Hamberg,
om goed te maken dat ze niet langs kunnen komen...
Dat had ik noooooit verwacht.
Bedankt lieve, lieve familie !
En dan was er nog de visite, zowel 's morgens als 's middags.
Als afsluiting lekker gourmetten met ons zessen.
Ja, dan voel je je echt jarig !
Maar vooral geliefd en dankbaar ...


1 opmerking:

Anoniem zei

And you're worth it!
Ik wens je het allerbeste voor je nieuwe (31e...?) levensjaar!

Liefs,
Lisette