dinsdag 25 oktober 2011

Kop-staart botsing...


Gistermiddag was ik (D) in een kop-staart botsing.
Ik moest opeens afremmen voor de auto's voor mij, omdat iemand linksaf wilde slaan.
Maar de automobilist achter mij lette toen net even niet op en....
...slippende banden....BOEM...
Hij zat op mijn bumper.
Gelukkig was niemand echt gewond, alleen de andere auto zit aan de voorkant helmaal in elkaar.
Onze bumper had alleen wat krassen!!!
Wat ben ik nu blij dat wij zo'n grote auto rijden!!!
Ik had er een fikse hoofdpijn aan overgehouden.
Maar werd vanmorgen weer veel beter wakker!
De hoofdpijn is weg, ik heb alleen nog een wat stijve nek.
Ik voel me beschermd en ben erg dankbaar dat het niet erger was!

(de andere auto...)

1 opmerking:

Anoniem zei

Pfff, wat zal je geschrokken zijn. Hoop dat je nek ook weer snel OK is.
Liefs,
Amarja