woensdag 30 november 2011

Thanksgiving

Vorige week donderdag was het hier Thanksgiving.
Naast Kerst is dit de grootste familie feestdag hier in Amerika.
Wij vierden het dit jaar samen met Gerben en Julie en hun kinderen.
Het was erg gezellig en natuurlijk ontbrak de "turkey" niet.
Ook hadden we "monkey bread". Dat zijn klompen brooddeeg gerold in kaneelsuiker
die je in een tulband bakt met een caramel saus erover...lekker zoet dus!
Het doet ons denken aan suikerbrood.


Lisa zet steeds het brilletje van "Mr. Potato head" op.
Erg grappig, vooral met het shirt dat ze draagt ;-)

Gister was mijn (D) verjaardag.
Er kwam veel visite, zowel Hollanders als Amerikanen.
Ik voel me erg gezegend met zoveel vrienden hier!
Ik ben verwend met allemaal kaartjes en mailtjes uit Nederland, ik kreeg allerlei kadootjes
EN een belofte voor een "date" met mijn man :-))

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er weer heerlijk uit! En wat een verschil in grootte zeg, de kinderen een paar jaar geleden met Thanksgiving en nu...:)

Nog even en jullie hebben twee kalkoenen nodig, hihi:)

Liefs!
Lisette

Anoniem zei

Gezellig zo met z'n allen eten, kalkoen ziet er lekker uit!!

Groeten ons.

Ralph zei

Bovenstaand is dus van ons ;)