donderdag 26 december 2013

Verjaardag en Sinterklaas

Thanksgiving viel dit jaar op de dag voor mijn verjaardag.
Maar omdat bij Gerben en Julie de kinderen ziek waren, besloten we
de Thanksgivings maaltijd een dag later te eten, op mijn verjaardag dus.
Natuurlijk ontbrak de kalkoen niet.
Voor opa en oma een eerste keer.
Het was een gezellige dag!!!
De kalkoen "oven klaar" maken :-D  (Van de nek en organen hebben we buillon gemaakt)
 Grote nicht Anna leest voor...

 Na de maaltijd konden we
lekker 'uitbuiken'...











 Zondag 1 Dec. hebben we gezellig Sinterklaas gevierd, inclusief gedichten!
Natuurlijk hebben Julie en ik weer de nodige Hollandse lekkernijen gebakken.
Ian en Lisa waren verkleed als echte Zwarte Pietjes
(of zoals ze zelf zeiden: Witte Piet en Roze Piet)














De volgende dag was het al weer tijd om Opa en Oma uit te zwaaien,
of eigenlijk zwaaiden opa en oma de kinderen uit toen ze naar school gingen.
Het was weer een erg geslaagd bezoek!
Wie weet wanneer de volgende keer zal zijn...




1 opmerking:

Gerben en Julie zei

haha volgens mij was die foto van Lisa meer een gezicht van: dit lus ik niet' in plaats van uitbuiken...;)
heb er even een paar gekopieerd naar onze computer...je hebt er weer mooie fotos bij!(die van mij waren wat donker uitgevallen)