dinsdag 17 mei 2016

Hollandse Bakkerij

Sinds afgelopen winter heb ik (D) er een extra "hobby" bij.
Mensen die mij kennen weten dat ik van bakken hou.
Nu kreeg ik geregeld de vraag of ik mijn Nederlandse lekkernijen niet eens wilde verkopen.
Vorig jaar heb ik besloten het eens te proberen met banket staven en vulkoeken.
Het was meteen een hit!
Na aanleiding van die verkopen werd ik gevraagd om op een soort braderie te staan in het dorp.




Toen werd het tijd voor een vergunning.
Ondertussen verkocht ik aan vrienden en kennisen via facebook.
Natuurlijk moesten we een naam bedenken en Liesbeth bedacht toen:
"Danielle's Dutch Delicacies". 
De klantenkring groeide snel en ik besloot meer recepten te proberen.
Nu verkoop ik naast banket staven en vulkoeken ook stroopwafels, krakelingen, appeltaart, appel kruimel muffins, perzik vlaaitjes en zandkoekjes.
Voor speciale feestdagen probeer ik iets unieks neer te zetten.
Voor Valentijns Dag had ik hartjes gemaakt
en voor moederdag hart vulkoeken met versiering erop.
 

                    Dit was een verkoop in een winkel in het dorp.




Ik sta nu elke zaterdag op de markt in het dorp en verkoop nog steeds via facebook.








Afgelopen week had ik een grote bestelling voor een bank.
Het is erg leuk om te doen!
Tot nu toe zijn de klanten allemaal erg enthousiast over mijn producten..
Ik krijg zelfs telefoontjes en kaartjes met bedankjes van tevreden klanten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat er weer wat op de blog staat.

Het ziet er allemaal overheerlijk uit "klasse hoor!"

pa en ma ten Hoeve

Marieke zei

Wat leuk! Ik vind het echt super leuk om jullie belevenissen te volgen, ook al ken ik jullie niet. Lekker blijven schrijven hoor!
Groetjes uit Nederland