donderdag 13 november 2008

Vorderingen na nog een dag werken...

De werklui werken gestaag verder .
Kijk maar :
Gister hebben ze dit gedaan :

En vanochtend zijn ze met de dakplaten begonnen ,
het gaat mooi rap met 3 man :

Dit is de schilder. Hij noemt zichzelf "that funny old man" ;-)
Hij is tenminste een vakman. Ik heb hem beloofd dat ik reclame voor hem zou maken op de blogspot ;-)
Dus als iemand hem nodig heeft (en als iemand z'n ticket wil betalen ;-)...

De blauw is voor Stefan en de oranje voor Liesbeth (alle kinderen mochten 1 muur in een eigen kleur)
Gistermiddag heb ik (met Anna !) op Ian gepast.
Zoals je ziet hoefde ik niets te doen ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat super zeg de slaapkamers die steeds mooier worden en snel in gebruik genomen kunnen worden. Gezellige kleuren! En wat een joekel van een garage zeg, kan de auto van Stefan er ook mooi bij in.

Groetjes Amarja

Willeke zei

Wat leuk dat neefjes en nichtjes zo van elkaar kunnen genieten!

Anoniem zei

En ík vind die blauwe Bob de Bouwer-trekker (voor jullie: Bob the Builder) op foto 2 wel erg leuk;-)

Het wordt mooi! Nog even en jullie worden gezien als Bed&Breakfast voor langgeleden-kennissen zoals ik, haha. Just kidding...

Ciao! Mail volgt, groet, Lisette

Ralph Hamberg zei

Leuk om te zien hoe ze in de US of A bouwen!
Wordt de schuur ook blauw?
Langzaam maar zeker komt alles klaar!!