donderdag 8 januari 2009

School

De kids zijn weer naar school.
We gaan er weer volop tegenaan.
Het is weer vroeg opstaan en pas laat weer thuis.
Maar de kinderen waren wel blij hun vriendjes en leraren weer te zien.
Ik bedacht dat ik nog wat foto's van school van vlak voor de vakantie heb...
Tot nu toe had ik niet de tijd ze op de blog te zetten dus bij deze :
Anna had een knutselmiddag op school ; gingerbread huisje maken,
kleuren , gingerbread poppetje maken , en een rendier maken en opeten.

Anna's klas ; meester leest voor, de hal met alles werkjes...
Roland's klas............................Liesbeth's klas
De hal ...
Anna heeft in de vakantie met haar vriendinnetje ,Emma gespeeld.
Op school doen ze alles samen , ze zitten ook naast elkaar ;-)
Ik was erbij gebleven en heb heel leuk contact met Emma's moeder gekregen.
Die bleek net zo oud als mij te zijn.
Zo krijgen we langzaamaan steeds meer contacten ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo allemaal,

Wat een coole school hebben jullie zeg! Echt Amerikaans zo te zien, met rendieren maken en gingerbreadhuisjes enzo. En volgens mij is het gebouw véél groter en ruimer dan Nederlandse scholen? En Daniëlle: wat lijkt Liesbeth op die foto in de schoolgang op Laurens van (heel) vroeger! Haha, echt grappig al die Hambergtrekjes in jullie familie;-)

Ciao! Enjoy your American Dream! Groet uit een belachelijk winters maar oh zo lekker fris Zwolle, Lisette