zondag 8 februari 2009

Zomaar wat belevenissen...

Ik werd zaterdag gebeld door Gerben dat ik maar even naar buiten moest komen,
de kinderen zaten op de hoogwerker...
Ik schrok me wild , tot ik Theo erbij op zag...
Het was een ware atractie !
De werklui hebben hem hier staan voor de afwerking van onze garage,
we maken er ondertussen handig gebruik van...
de mannen hebben het plaatwerk tussen de oude en nieuwe stal eraf gehaald
zodat het ruimer en lichter is in de oude stal.
En dan is het ook wel even leuk om met de kinderen uit te proberen hoe hoog ie kan...
(oei , het wiebelt best wel , zo hoog...)

De sneeuw smelt , en er ontstaan overal plassen en stroompjes.
Leuk om een waterweg te maken :

Theo blijft z'n vorige beroep af en toe uitoefenen ;-)
Erg handig ! :

Anna had afgelopen week de 100 ste schooldag .
Dit werd natuurlijk even gevierd op school:

Dit is Robby , Rolands vriend :
Verkleed partijtje ?! :
Stefanie en Lesley ?!
(Ik heb gebluft dat ik ze zo (in elkaars kleren) op de weblog zou zetten...
ze moesten alleen maar harder lachen ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey liefjes...

'k Was aan het rondkijken bij Bart en zag jullie blog!
Dus alles foto's en berichtjes eens bekeken.
Het ziet er allemaal gezellig uit maar het was/is natuurlijk wennen aan alles.
Wat een mooi huis en leuke slaapkamers voor de kids.
Fijn dat het zo goed gaat met de kinderen, de foto's spreken voor zich, jij ziet er ook goed uit Daniëlle!
Al zal het best eens zwaar zijn en moet je veel mensen missen.
De mensen lijken me daar toch ook erg aardig.
De kalfjes zijn zoooo lief!
En de poesjes en de hond...
Zal nu af en toe eens even kijken hier hoe het met jullie gaat.
Ondertussen heel veel liefs gewenst en Gods Zegen voor jullie!

X groetjes: Mieke en Jan