vrijdag 24 september 2010

Ze zijn er !

Vanmiddag zijn (o)pa en (o)ma ten Hoeve hier aangekomen !
Samen met Anna en Stefan heb ik ze uit Cedar Rapids opgehaald.
Wat een blij weerzien !
Vanmorgen zijn Julie en Lisa ook thuisgekomen uit het ziekenhuis,
dus bij aankomst op de boerderij konden opa en oma direct de nieuwste aanwinst bewonderen.


Ze hebben een goede ontspannen reis gehad.
Alles is perfect verlopen, ook de koffer zijn allemaal meegekomen.
Nu is het dus tijd om even bij te komen van de reis, na 21 uur op pad te zijn geweest...
We zullen met z'n allen volop genieten van hun bezoek !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Jippie! Veel plezier met z'n allen! (grappig zeker om te zien hoe kleinzoon en opa bijna even lang zijn inmiddels...;-))

Groet! Lisette

Anoniem zei

fijn om te zien en te horen dat ze goed aangekomen zijn. Een fijne tijd gewenst.
?????? zie ik het goed en is Stefan net zo lang als mijn vader?

Groet Marianne

Eduard, Resy, Jenny, Ryanne, Nick en Wouter zei

Eindelijk zijn ze er! Een hele gezellige tijd samen. We komen nog wel een keer op visite, om ze te begroeten. groetjes,

fam. geerts zei

erg leuk om de aankomst van Harm en Hilda te zien, geniet van deze tijd met kinderen en kleinkinderen! een hartelijke groet van ons allen, klaas en hillie,marjan en susanne

Astrid Klomp zei

Leuk om zo even mee te lezen. Ik heb na lange tijd de blog ook weer een beetje opgepikt. We zullen zien hoe lang ik het volhoud. Heel veel plezier en geniet van elkaar!
Astrid