woensdag 17 september 2008

Aangekomen

Ja , we zijn goed aangekomen !!!
We hebben een goeie reis gehad .
Ondanks wat vertragingen konden we beide aansluitingen halen.
Alleen is nog maar 1 van de 12 koffers aangekomen :-(
Ze pasten direct al de eerste vlucht niet in het vliegtuig.
We zagen toen wij ingestapt waren dat onze koffers in een kar wegreden...ohoh...
later kregen we de uitleg dat het in een ander vliegtuig rechtstreeks naar Minneapolis zou worden gevlogen.
Toen wij daar aankwamen wist niemand waar ze waren , we moesten maar doorvliegen naar Waterloo.
Op de koffers staat de bestemming , dus dat moet goedkomen.
Vanochtend hoorden we dat er 1 koffer terecht is , nu de rest nog.
Gelukkig had ik nog wat was in handbagage gestopt ,
zodat we gisteravond niet in onze reiskleren in bed hoefden .
We werddn door Gerben en Julie van het vliegveld gehaald en in ons nieuwe huis aangekomen waren de bedden al opgemaakt .
Heerlijk !!!
De kinderen waren doodop en lieten zich zo met kleren en al op bed vallen.
De tandenborstels zitten in de koffers ..dus dan maar een paar slokjes water...
We hebben allemaal heerlijk geslapen , na een lange dag van 24 uur wakker zijn.
In het vliegtuig hebben de kinderen bijna niet geslapen. (Theo en ik wel)
De kinderen waren druk met cumputer spelletjes en filmpjes kijken of tekenen .
Anna viel het eerst in slaap : tijdens de landing in Minneapolis.
Ze huilde van moeheid en had last van haar oren en ineens werd ze stil en viel als een blok in slaap.
Pas toen we door de duane waren kwam ze weer wat bij.
Tijdens de laatste vlucht vielen ook Roland en Liesbeth in slaap.
Vanochtend waren we om 6 uur al weer wakker (13 uur bij jullie)
In de koelkast stond ontbijt voor ons klaar , we voelen ons welkom !

Vanochtend zijn de kids druk met het huis en het erf ontdekken en natuurlijk spelen met Ian !!!
Ian heeft het maar druk met al die aandacht.

10 opmerkingen:

Willeke zei

Fijn dat we zo op de hoogte blijven!
Hopelijk komen de koffers zo snel mogelijk, anders moet je aan de luchtverfrissers.. ;)

Lieve groeten van ons allemaal!
En kids, geniet van alle nieuwe dingen!

Willeke

Henk-Jan van der Klis zei

Ik zal Willeke niet herhalen ;) Alternatief voor luchtverfrissers (airco zal wel standaard in het huis zitten, toch?) is natuurlijk een nieuwe set kleding, van die leuke houthakkershemden, cowboy hoeden en puntlaarzen ;)

Ralph Hamberg zei

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen! Het zal wel goed komen met de koffers;)!
Hope dat jullie snel wennen!

Greetz Ralph en Heidi

Anoniem zei

wat een lange reis zeg, ook voor de kinderen een hele zit.
Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en dat alles al zo klaar is dat je gelijk kon gaan slapen...en eten! Super zulke familieleden aan te treffen!
Nu maar wennen aan al het nieuwe wat je tegenkomt.
Liefs van ons allen, Erwin en Anja

Carolyn White zei

Welcome to the neighborhood!
John, Carolyn, Cody, Jaima and Jaiden

Anoniem zei

Hey Theo,Danielle en kids,

Vandaag kam ik er achter dat jullie al vertrokken zijn. Ik had wel het bericht gekregen dat jullie gingen vertrekken uit het kikkerlandje. De exacte datum niet bijgehouden met het resultaat dat ik jullie gemist heb. Zwaar balen. Nu dan maar mijn vakantie naar jullie toe plannen. Wat rot. We hebben elkaar veel te lang niet gesproken. We zijn elkaar toch een beetje uit het oog verloren. In juni was ik nog op een reunie in Berghuizen van de basisschool. Was erg gezellig en ook weer leuke herinneringen op gedaan. Ik ben erg druk op mijn werk en als er tijd over is met mijn huis.
Vorig jaar heb ik een huis gekocht in Grootebroek. Er moet nog veer gebeuren maar ben er dol blij mee.
Leuk om jullie toch wat te kunnen volgen op deze manier. Even langs gaan wordt lastig. Als jullie weer eens deze kant op komen, dan hooer ik het graag. Lijkt me leuk om jullie ook weer eens te zien. Stoer dat jullie deze stap hebben genomen. Het gaat jullie goed en we spreken elkaar. Groetjes Govinda.

Anoniem zei

Hoi family,
We hebben jullie nog zien instappen en opstijgen. En dus ook jullie koffers zien wegrijden. Was wel indrukwekkend, ook voor de kids. Jullie nu eerst lekker uitrusten van de lange en emotionele reis. Enne... jullie huis is schoon en kan morgen opgeleverd worden.
Groeten en een knuffel voor jullie allen. Amarja en de rest.

Anoniem zei

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en jullie welkom voelen!

Jammer dat net jullie koffers niet meekonden, maar ze komen vast snel allemaal tevoorschijn :)

Succes en veel plezier met alle nieuwe dingen!

Groetjes John, Laura & Isabel

Anoniem zei

Hallo,
Even een berichtje van de Kosterij.
Fijn dat je goed bent aangekomen.
Nu de rest van de koffers nog.
Ik zal het de kids en Lyane laten zien.
Tot mails.

Hense

Anoniem zei

Relaxt dat we alles via de weblog kunnen volgen. Zo lijkt het alsof jullie toch nog een beetje dichtbij zijn...
Groetjes Petra