maandag 22 september 2008

Eerste schooldag

Liesbeth en Roland hebben vandaag hun eerste schooldag gehad.
Stefan en Anna hadden nog koorts en rennen steeds naar de wc....dus zij moeten nog even wachten...
Roland en Liesbeth gingen dapper heen ! Roland liet z'n ontbijt wel voor de helft staan...
Eenmaal op school werden ze gastvrij opgevangen en overladen met engelse vragen en informatie...
maar ze hebben zich dapper door de dag heen gewerkt !
Ze kwamen met enthousiaste verhalen thuis.
Ook wel lachwekkende verhalen ...soms verstaan ze je perongelijk toch....haha.
( Give me the five , Roland: No , oud wijf ...)met vervolgens een lachsalvo van z'n klasgenootjes.
Iedereen was trots als ze hem konden helpen.
Met rekenen had Roland geen moeite , een makkie , zei hij.
Liesbeth heeft al huiswerk mee gekregen...en gemaakt.
Morgen gaan ze weer.
Anna en Stefan zijn nu weer koorts vrij , hopelijk kunnen ze overmorgen ook naar school.
Theo is vanmorgen met Gerben naar een computer wezen kijken en vanmiddag hebben we twee mobieltjes gehaald.
Ons cummunicatie systeem wordt weer uitgebreid...
Oh , we kunnen nog geen foto's op de blog zetten , we missen het snoertje...(ligt nog in Nederland?)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

HeeeY,

Dus,Roland en Anna vonden de eerste schooldag leuk.
Nu maar hopen dat Stefan en Liesbeth het ook leuk gaan vinden.

Groetjes Yoram

Anoniem zei

Uhm sorry

Ik bedoelde Roland en Liesbeth.
En Stefan en Anna.(-;
(Ik sliep nog half (-; ).

Groetjes Yoram

Willeke zei

Lieve allemaal,

Wat vervelend Stefan en Anna dat jullie nog niet naar school kunnen :(. Over een paar dagen lukt het vast wel! Beterschap!
Liesbeth en Roland; spannend ze, al die nieuwe mensen en nieuwe woorden!
Theo, werk ze! Daniëlle, sterkte met je 4-tal!
Heel veel liefs en Gods onmisbare zegen! Willeke

betroy zei

Hoi Roland, hoe gaathet met jou ik heb gelezen dat je al naar school bent geweest ik hoop dat je het daar naar je zin hebt en dat je alles een beetje kunt volgen wat er gezegd wordt.
Bij ons op school gaat het wel goed Jonathan zit nu op jou plek, ik mis je wel heel erg,maar ik hoop dat jij het naar je zin hebt daar.Zaterdag had ik mijn eerste voetbal wedstrijd we hebben verloren maar ik heb 2 doelpunten gemaakt. groetjes Betroy

Anoniem zei

lieve Roland en Liesbeth,

opa en oma vonden de eerste schooldag van jullie ook heel spannend,we denken aan jullie ,en wat goed Liesbeth dat jij je huiswerk al af hebt.
Roland zet hem op, het gaat lukken hoor!
Stefan en Anna een fijne eerste dag op school en we denken en bidden ook voor jullie.

groeten van opa en oma ten Hoeve

Anoniem zei

heeej hallo!
wat super dan jullie nu op de plek van bestemming zijn!
ben ook erg benieuwd naar de eerste schooldag van anna en stefan!! leuk dat het bij roland en liesbeth goed is verlopen;) !

groetjes Monique!

Anoniem zei

WOW!! Nooit meer wachten op pakketjes van familie en vrienden maar gewoon right here right now: www.holland-shopping.com Enjoy!!
Lisette

Anoniem zei

BETERSCHAP,
Stefan en Anna.

Gr. Yoram

Ralph Hamberg zei

Hey hey,

Mooi dat het goed ging de 1 lesdag! Hope dat Stefan en Anna snel weer op de been zijn!

Greetz Ralph

ps.- Je kabeltje komt als 't goed is eraan!

Milcah zei

Dag allemaal,

Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat daar.Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie avontuur!
Hier is alles prima!
Ik wens jullie het beste toe en we houden contact!
Groetjes, Milcah